donderdag 7 september 2023

VANDAAG MIJN 200° RIT BUITEN GEFIETST DIT JAAR.... ECHT DEUGDDOEND MET ZO EEN WEER. TOCH NIET DAAROM DAT DE VLAGGEN OP DE KERKTOREN VAN BEVEREN WAPPEREN???


             (eigen foto. De echte reden is voor de kermis volgende zondag)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)