VANAF MORGEN STAAT ALLES IN HET TEKEN VAN DE 80° SPORTABEDEVAART OP 11 FEBRUARI OM 10 UUR IN WATOU.
IEDEREEN IS ER VAN HARTE WELKOM! WE ZOEKEN 80 VLAGGEN VAN SPORTCLUBS OM DE 80° VERJAARDAG IN DE VERF TE ZETTEN...
EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN: (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)