woensdag 4 mei 2022

EEN VRAAG:  IS ER IEMAND DIE DE NAAM VAN DE VLINDER KENT OP DE FOTO?    DEZE MOOIE VLINDER IS DEZE MIDDAG  GEFOTOGRAFEERD OP DE BAMBOESTRUIK IN DE PASTORIETUIN....


                     (EIGEN FOTO)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)