woensdag 15 december 2021

'HET WESTHOEKCRITERIUM HERLEEFT'  DIT IS EEN MOOIE EN INTERESSANTE GROEP DIE JE OP FACEBOOK KUNT VINDEN. ECHT EEN AANRADER. HIERONDER EEN FOTO DIE IK DAAR GEVONDEN HEB:


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)