vrijdag 20 augustus 2021

WAAROM????

WAAROM KOMEN ER DIKWIJLS HONDERDEN MEEUWEN ALS EEN LANDBOUWER AAN HET PLOEGEN IS? HEBBEN ZE EEN 'TELEFOON' OM ELKAAR OP TE BELLEN???

          ( EIGEN FOTO)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)