DREVE ANGLAISE...
VANDAAG GAAN FIETSEN VOOR EEN STUK BIJ ONZE BUREN (FRANKRIJK) EN EEN PRACHTIGE NAAM GEVONDEN: 'DREVE ANGLAISE'. WEET IEMAND WAAR DE ENGELSE DREEF ZICH BEVINDT?
Mooi om altijd iets nieuws te ont-Dekken supper !!!
EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN: (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)
Mooi om altijd iets nieuws te ont-
BeantwoordenVerwijderenDekken supper !!!