vrijdag 16 april 2021

ZIEK...

GISTERENMIDDAG OP DE ROLLEN PLOTS 'SLUNSEZIEK' GEWORDEN...NA EEN WOELIGE NACHT EN EEN HALVE DAG ZONDER ETEN IS HET ERGSTE VOORBIJ. VANDAAG TOCH NIET GEFIETST!











 

1 opmerking:

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)