dinsdag 13 april 2021

OP AANVRAAG...

ZOLANG DE CORONAVERPLICHTINGEN NOG GELDEN EN ER MAAR 15 MENSEN TOEGELATEN ZIJN VOOR DE WEEKENDMIS WORDT DE ZONDAGSE EUCHARISTIE IN WATOU GESTREAMD. OM MEE TE VOLGEN OM 9.15u OF OM ACHTERAF TE KIJKEN, GA NAAR YOU TUBE MUZIEK. DAN ZIE JE BOVENAAN EEN WITTE BALK. TYP DAARIN BAVO WATOU EN JE BENT ER.


                     (EIGEN FOTO)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)