woensdag 24 maart 2021

 ZONDER VEEL WOORDEN....

NA HET MAANDELIJKS DOKTERSBEZOEK EN NA EEN DEUGDDOENDE NAMIDDAG GEWERKT TE HEBBEN IN DE TUIN, VOEL IK ME ZO:





1 opmerking:

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)