woensdag 31 maart 2021

ZALIG....

VANAVOND EERSTE AVONDRIT VAN HET SEIZOEN. VERTROKKEN OM 18.36u EN TERUG THUIS ' MET DE KLAREN' ROND 20.30u...ECHT ZALIG! OPMERKELIJK WAS HOEVEEL LANDBOUWERS NOG AAN HET WERK WAREN OP DE VELDEN.




 

1 opmerking:

  1. malen als er wind is ,of geen wind deur d'hekkens laten (voortdoen als het gaat)

    BeantwoordenVerwijderen

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)