zaterdag 27 maart 2021

 SPEEDBUMP.....

VOOR WIE HET NIET WEET: EEN SPEEDBUMP IS EEN VERKEERSDREMPEL. IN HET KADER VAN GENT-WEVELGEM IS DAT NU TE ZIEN IN ABELE!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN:       (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)