ONDANKS REGEN EN WIND... TOCH ZULLEN DE ZONNEBLOEMEN BLOEIEN!
(EIGEN KWEEK EN EIGEN FOTO)
ONTROEREND...VANDAAG ONTVANGEN:
Dag Ludo
Deze namiddag is het 53 jaar geleden dat Jempi Monseré
verongelukte in de kermiskoers van Retie. Het was op een maandag. Een grijze
dag. Om 4 uur kwamen we van school. Ons moeder stond met de tranen in haar
ogen. Ze zei dat Monseré dood was. De hele avond en de dagen die volgden waren
toen speciaal. Ik was toen 9 jaar…
En deze namiddag gaan we terug mooie koers in Koksijde
zien.
Groeten
Marc
EEN 'PUNT' VAN MIJN PARCOURS WAAR IK IN APRIL 30 KEER VOORBIJ GEKOMEN BEN: (EIGEN FOTO NAAR INSPIRATIE VAN M. DEPESTEL)